ایده های منحصر به فرد برای درب کمد دیواری

معرفی انواع سبک کمد لباس و کمد دیواری

دکوراسیون چوبی ، نمونه کار سازه های چوبی ، ساختمان چوبی ، ویلایی ، کلبه ، دکور داخلی

کمد درب ریلی

بیشتر مردم به نوع ،جنس و طرح  درب های کمد های دیواری توجهی ندارند. کمد های دیواری جز لوازم و تجهیزات ضروری برای دکوراسیون خانه های امروزی است .

خانه های امروزی به علت مساحت کم باعث شده است بیشتر طراحان داخلی و تولید کنندگان توجه ویژه ای به این لوازم داشته باشند. تنوع و زیبایی درب های دکوراسیون می توانید در تغییر و هماهنگ شدن دکوراسیون کل خانه موثر باشد .انتخاب درست و هماهنگ جنس و طرح  کمد های دیواری باید دقیق انجام گیرد تا خانه شما مانند چهل تکه دیده نشود .اگر نمی توانید تصمیم درستی در مورد  طرح مناسب برای درب کمد دیواری (خرید یا ساخت) داشته باشید حتما از یک  طراح کمک بگیرد ترجمه زیر می توانید ایده های خوبی را در ذهن شما روشن کند .

۱- کمد لباس و کابینت با  درب های روستیک

سبک کلاسیک 

کمد دیواری سبک روستیک

کمد دیواری سبک کلاسیک

اگر به سبک کلاسیک و طبیعت  علاقه مند هستید و یا سبک دکوراسیون خانه شما الهام گرفته شده از طبیعت  است نگاهی به مدل درب های روستیک داشته باشید  سبک روستیک، (طراحی خانه به روش قدیمی) سبکی از معماری و طراحی است که در آن از متریال‌ طبیعی استفاده می‌شود به‌طوری که تا حد امکان از نظر فرم و بافت به طبیعت نزدیک باشند. فضای روستیک در واقع طبیعت را به داخل خانه دعوت می‌کند و به فرد این امکان را می‌دهد که در داخل خانه مواد طبیعی خارج از خانه را به صورت بی‌واسطه پیدا کند از این رو این سبک بر بنیاد طبیعت و استفاده از مواد طبیعی و خام نهاده شده است و می‌کوشد احساس و الهامی از طبیعت را در فرد زنده کند.درب های تمام چوب فندوقی یا طیف های رنگی عسلی تا قهوه ای بسیار تیره می تواند انتخاب مناسبی برای این سبک باشد .فقط توجه داشته باشید این سبک بسیار ساده و فاقد تزیینات اضافی است. اگر کمد لباس شما در اتاق خواب قرار دارد حتما رنگ تخت خوابتان را هماهنگ با این رنگ انتخاب کنید .

۲- درب های آینه ای

ایده های طراحی آینه در دکوراسیون داخلی ، کمد های آینه درب های کمد طراحی های افسانه شکل بدن مبلمان لوکس پانل های شیشه ای خیره کننده ، بهترین درب های آینه ای

ایده های طراحی آینه در دکوراسیون داخلی ، کمد های آینه درب های کمد طراحی های افسانه شکل بدن مبلمان لوکس پانل های شیشه ای خیره کننده ، بهترین درب های آینه ای

تا حالا به درب های آیینه ای فکر کردی ؟ اگر خانه مدرن و مینیمال (ساده ) دارید نگاهی به درب های آیینه ای داشته باشید.این درب های ساده مناسب اتاق خواب های  مدرن است . تعویض یا انتخاب ایینه برای کمد های دیواری هزینه  بالایی ندارد. توجه داشته باشید آیینه های کمد دیواری را  تمام قد انتخاب کنید آیینه های کوتاه کمد دیواری  شما را همانند کنجه های قدیمی خانه های روستایی می کند.

اگر فکر می کنید ایینه های ساده شما را خسته می کند با ایجاد طرح یا نصب ام دی اف های لیزری به آن تنوع ببخشید رد یان کار افراط نکنید کمد دیواری اتاق خواب باید ساده وسبک به نظر برسد.

۳- کمد دیواری نصفه نیمه

کمد های لباس نصفه و مینیمال درب شیشه ای

کمد لباس

کمد لباس شیشه مات ضخیم

کمد لباس

کمد لباس

درب کمدهای لباس می توانند ویترینی زیبا برای لباس های تان باشند، یعنی به جای آن که لباس ها را در پشت درب های چوبی یا اکاردونی مخفی کنید می توانید درب های شیشه ای برای کمد ها تهیه کنید، شاید با این کار مجبور شوید تا همیشه کمدهای تان را تمیز و مرتب نگه دارید. اگر می خواهید همه وسایل رد معرض دید باشد برای قسمتی از کمد دیواری درب ساده در نظر بگیرید.

۴- درب های متعدد

ایده های طراحی آینه در دکوراسیون داخلی ، کمد های آینه درب های کمد طراحی های افسانه شکل بدن مبلمان لوکس پانل های شیشه ای خیره کننده ، بهترین درب های آینه ای

کمد با درب های متعدد آینه

برای پوشاندن درب کمد های دیواری می توانید از تعدادی درب چوبی که برای ورودی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند بهره بگیرید.

این درب های یک شکل را در کنار هم قرار دهید و طراحی مقرون به صرفه ای برای کمدهایتان داشته باشید. حدال امکان درب های ساده و رنگ روشن انتخاب کنید تا بتواند هماهنگی خبوی با فضای خانه ایجاد کند .تعداد این درب های را نیز هنرمندانه انتخاب کنید درب زیاد  و باریک برای درب کمد دیورای مناسب نیست. این طرح برای کسانی که خواهان خانه با سبک مدرن هستند به هیچ عنوان مناسب نیست.

دکوراسیون سبک مدرن 

۵- درب های برچسبی

با درب کمد های لباس می توان خیلی ساده برخورد کرد. مثلا این که برای تغییر چهره آن ها می توانید از برچسب های شیشه مات کن استفاده کنید. این برچسب ها در طرح های مختلف و حتی رنگ ها مختلف تولید می شوند که شما به راحتی می توانید هر کدام را که خواستید برای کمد لباس تان استفاده کنید. سعی کنید در انتخاب طرح های و برچسب ها ماهرانه عمل کنید طرح های فانتزی و مدرن برای سبک های مدرن و طرح  های ساده مناسب سبک کلاسیک  است. اگر درب کمد شما باریک و کوچک است از طرح های عمودی استفاده نکنید زیرا زیبایی ان را زیر سوال می برد .طرح های فانتزی و مارپیچ  درب های باریک را زیباتر و جذاب تر  نشان می دهد.

ترجمه از سایت vpost

WhatsApp us