دکوراسیون چوبی

یک مجموعه از قفسه های چوبی کامل که با تزئینات مختلف استفاده می شود که باید به دیوار محکم شود . کشوها و درها چوبی به لطف عملکرد یکپارچه بسته شدن نرم ، بی صدا و آرام بسته می شوند . سادگی این کشوها امکان ترکیب و تزئین آنها را به دلخواه شما ایجاد می کند و می توانید  جای نصب این دکوراسیون چوبی را در هر جای از خانه انتخاب کنید .

از دکوراسیون چوبی .. می توان در همه جا استفاده کرد

 به عنوان یک واحد تلویزیون ، اتاق کودک ، اتاق خواب یا بالکن رو به پنجره – هم می توانید وسایل را ذخیره کنید و هم روی آنها بنشینید . نقاشی ، استنسیل کردن ، تخته نرد ، اضافه کردن دستگیره ها و کشش ها تنها چندین روش برای شخصی سازی قفسه های چوبی آرتمیس شماست .

در این ست چوبی .. با رنگ سفید ، قفسه ها در وسط قرار دارد و در بالا و پائین کابینت و کشو قرار داده می شود که به دلخواه شما اندازه ها قابل تغییر است .

دکوراسیون چوبی آبی رنگ
دکوراسیون چوبی آبی رنگ

این ست آبی آویزان از زیباترین طرح های موجود است با دستگیره های مخفی و چندین جعبه در زیر بهترین انتخاب برای کسانی به دنبال طرح های مدرن هستند . صفحه روی آن برای قرار دادن اشیا تزئینی خانه شما بهترین محل است .

دکراسیون چوبی شناور
دکراسیون چوبی شناور

این دکوراسیون شناور چوبی با رنگ زیبای سفید یکی از ویژه ترین طرح های است که شما می توانید انتخاب کنید ، سه کمد و چهار کشو که به راحتی به اتاق شما سر و سامان می دهد و از صفحه روی آن می توانید بهترین استفاده را انجام دهید .

دکوراسیون چوبی نوجوانان
دکوراسیون چوبی نوجوانان

این ست چوبی کامل اتاق نوجوان با داشتن چند کمد و کابینت و کشو و میز تحریر به رنگ سفید و سیاه یکی از پر طرفدار ترین طرح های این روزها است . از ویژگی های این طرح پوشش کامل اتاق است که بنا به سایز اتاق شما ساخته می شود .

دکوراسیون سفید رنگ
دکوراسیون سفید رنگ

ست دکوراسیون چوبی سفید برای میز تلویویزن شما یکی از بهترین پیشنهاد های ماست ، به راحتی می تواند نقش کمد دیواری و میز تلویویزون را همراه هم ایفا کند  . این طرح می تواند به سایز جای که قرار است برای آن ساخته شود کوچک و بزرگ شود .

کتابخانه برای دکوراسیون منزل
کتابخانه برای دکوراسیون منزل

این کتابخانه های کنز یکی از بهترین راه های منظم کردن دفتر خانگی شماست ، این ست چوبی به رنگ سفید جز محبوب ترین انتخاب های شما خواهد بود . دارای قفسه های در بالا و چندین کشو در پائین .

ست چوبی دو رنگ
ست چوبی دو رنگ

این ست چوبی دو رنگ با داشتن کابینت و قفسه بهترین راه برای تزئین و ذخیره سازی وسایل شماست .

میز وسط چوب با روی میزشیشه و دکوراسیون دو رنگ سفید و آبی ، خاص ترین طرح موجود در بین طرح های ماست . کمدهای در بالا و میزهای در پائین بدون دستگیره بهترین سبک برای دکوراسیون اتاق نشیمن شماست .

انواع دکوراسیون چوبی
انواع دکوراسیون چوبی

این کابینت سفید پایه دار و ساده ، زیبای فوق العاده ای به خانه شما می بخشد . در عین سادگی پوشاندگی زیادی دارد و باعث می شود شما به راحتی نظم را در اتاق نشیمن حکم فرما کنید .

بهترین  دکوراسیون چوبی : طرح های جانبی اصلی و خلاقانه

بوفه ها ، به عنوان تکه های دکوراسیون ، در قرن هجدهم به بازار ارائه شدند و در قرن نوزدهم محبوبیت پیدا کردند . امروزه بوفه یک قطعه چوبی دکور بسیار شیک است که در بسیاری از سبک ها و با هزاران زیور آلات توسط بسیاری از طراحان  ساخته شده است . قطعات صنعتی ، جذاب ، گاه به گاه و حتی هنری وجود دارد – برای هر سلیقه ای ! یک بوفه مدرن کاربردی و خلاقانه است ، می تواند حاوی چیزهای زیادی باشد و در شرایط کمبود مکان ، ضروری است .

چوب محبوب ترین ماده برای استفاده است اما شما می توانید از فلز ، آینه ، پلاستیک رنگارنگ و حتی پارچه یا چرم استفاده کنید . در زیر به چند نمونه شگفت انگیز از بوفه های مدرن نگاه کنید و  یک بوفه را برای خود انتخاب کنید !

وقتی هنر به بوفه تبدیل می شود ، اتاق شما فضای همیشه الهام بخش تری پیدا می کند . بوفه آرتمیس بیش از هر دکوراسیونی سودمندانه و هنری است . بدون شک ، این یک شی منحصر به فرد و کلکسیونی است که با هر چیز دیگری متفاوت است و حس طراحی آزمایشی و لوکس بودن را به وجود می آورد .

با برداشت جدیدی از یکی از نمادین ترین قطعات بوکا دو لوبو ، ” الماس تحت فرآیند دگردیسی قرار می گیرد و وارد یک حوزه زیبایی شناسی جدید می شود ” .  ” ادغام دگردیسی به عنوان یک فرایند تکاملی ، که معمولاً با حشرات همراه است ” ، با مفهوم فلسفی کلمه ای که از کار اصلی کافکا نشأت می گیرد ، میز کناری ” Diamond Metamorphosis ” معنی زیبایی را ارتقا می دهد و واکنش هر بیننده ای را پیش بینی می کند  .

بوفه چوبی برای دکوراسیون
بوفه چوبی برای دکوراسیون

این بوفه چوبی یک قطعه منحصر به فرد در طراحی است که پویایی طراحی را با قدرت روایت ترکیب می کند . یک اثر بسیار محدود  از نسخه محدود ، دانش دقیق صنایع دستی ، مواد و تکنیک های تولید است . در این بوفه چوبی مدرن با رنگ قرمز و انتخاب رنگهای جانبی دقت زیادی شده است .

فراتر از زیبایی  ، این بوفه یک جادوی به تمام معناست ، ” گردهمایی های سیاسی و بحث در مورد ایده های جدید . همچنین دوره Belle Epoch ، دوره نویسندگان و هنرمندان بود ” . برای بزرگداشت این دوره و این کافه نمادین ، بوکا دو لوبو Majestic را طراحی کرد ، یک بوفه سیاه و مدرن ، بسیار شیک ، که فضای ذخیره سازی بسیار زیادی را بدون تحمیل زیاد فراهم می کند . این بوفه به شما جادوی پست مدرن را هدیه می دهد .

بوفه چوبی با پایه ای منحصربفرد و اشکال هندسی زیبا و انتخاب رنگی فوق العاده ، این بوفه چوبی یک طرح مدرن به تمام معناست .

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با میز های چوبی:

WhatsApp us