راهنمای کامل تخت های چوبی نوجوان

مدل تخت خواب چوبی
مدل تخت خواب چوبی

اتاق خواب  دختر نوجوان من نسبت به اتاق خواب دوران کودکی من بسیار متفاوت بود . با اسباب بازی هایی که در یک جعبه ذخیره سازی جای خود را به میز تحریر چوبی قدیمی  ( و تلویزیون کوچک )  داده بود و کاغذ دیواری زیبا من با پوسترهای از محمدرضا عابدزاده پوشانده شده بود .  اما دختر نوجوان من با اتاقی رویای بهترین را دارد بنابراین ، آیا نوجوانان هنگام انتخاب تختخواب و مبلمان اتاق خواب خود نیاز به توجه بیشتری دارند ؟ کاملا !

این هفته تصمیم گرفتم به این موضوع مهم تخت های چوبی نوجوان بپردازم . پس از همه ، طبق NHS ، نوجوانان به حداقل 8 تا 9 ساعت خواب در شب نیاز دارند . با تغییرات رشدی عظیمی که در بدن و مغز آنها رخ می دهد ، تعجب آور نیست که این نیاز اساسی خواب همیشه برای نوجوانان اتفاق نمی افتد . به نظر می رسد که نوجوانان مرحله زندگی جغد شب را پشت سر می گذارند . در واقع ، این سندرم بوف شب نامیده می شود و بسیاری از نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد ، همانطور که در اینجا توسط Kids Health توضیح داده شده است .

البته ما به عنوان والدین می توانیم کمک کنیم . صحبت در مورد استرس و اضطراب و توضیح در مورد اهمیت یک روال خوب خواب ، کاهش زمان استفاده از موبایل و اطمینان از نوجوانان ما از رژیم غذایی متعادل و سالم می تواند همه به او در داشتن آرامش کمک کند . همانطور که یک تخت چوبی جدید می تواند به رشد بدن در شب کمک کند ، آنطور که باید . در زیر راهنمای من برای بهترین تخت ها ی چوبی برای نوجوانان آمده است .

راهنمای اندازه تخت چوبی برای نوجوانان

یک تخت چوبی مناسب برای یک نوجوان ( ببینید من در آنجا چه کار کردم ؟ ) می تواند ابعاد مختلفی پیدا کند . احتمالاً عاقلانه است که توجه داشته باشید که یک تخت تک نفره  استاندارد و یا استاندارد اروپایی از نظر اندازه متفاوت هستند . به همین دلیل است که من جدول زیر را برای کمک به برجسته سازی تخت های سایز مختلف موجود گردآوری کرده ام :

تخت های چوبی تک نفره و تخت های چوبی بزرگ تر

75 سانتی متر در 120 سانتی متر

90 سانتی متر در 190 سانتی متر

90 سانتی متر در 200 سانتی متر

 120 سانتی متر در 190 سانتی متر

30 ″ x 75 ″ 36 ″ x 75 ″ 36 ″ x 79 ″ 48 ″ x 75

2’6 ′ ”x 6’3 ″ 3 ′ x 6’3 ″ 3 ′ x 6’6 ″ 4 ′ x 6’3 ″

همانطور که از جدول مشاهده می کنید ، تفاوت بزرگی در مقایسه با یک تک نفره کوچک در مقایسه با یک دونفره کوچک وجود دارد .

تک نفره کوچک

یک تخت کوچک بچه گانه کوچک برای یک نوجوان بسیار کوچک است . از سن دوازده سالگی یک نوجوان معمولی در عرض پنج سال تقریباً  چند سانتی متر رشد می کند و به تختی نیاز دارد که بتواند با این جهش های رشد متناسب باشد .

تک تخت استاندارد

یک تک تخت استاندارد برای بسیاری از والدین انتخاب ترجیحی است . تک تخت های استاندارد در مورد نوجوانان مناسب هستند و می توانند آنقدر جمع و جور باشند که در فضا صرفه جویی کنند . صرفه جویی در فضا در دوران نوجوانی مورد توجه قرار می گیرد ، زمانی که نوجوان شما ممکن است به میز یا فضای کمد اضافی نیاز داشته باشد .

تک تخت اروپایی

یک تک تخت اروپایی کمی بلندتر از یک تک تخت استاندارد است و اگر انتظار دارید نوجوان شما از نظر قد بلند باشد ، مفید خواهد بود . اگر مادر یا پدر دارای ژنهای بلند هستند ، این شرط می تواند نوجوان شما را دنبال کند . این باعث می شود یک تک تخت اروپایی برای نوجوانان قد بلند انتخاب بهتری باشد .

دو نفره کوچک

اگر فضا دارید ، یک تخت دونفره کوچک یک تخت بزرگ برای یک نوجوان است . نه تنها هر گونه جهش رشد را در خود جای می دهد ، بلکه دوقلوهای کوچک اغلب دارای راه حل های ذخیره سازی هستند .

تختخواب با فضای ذخیره سازی

همانطور که نوجوانان قد می کشند و هویت خود را آزمایش می کنند ، سلیقه مد ، موسیقی ، لوازم جانبی ممکن است همه تغییر کند – ظاهراً یک شبه ! با این هجوم دارایی های جدید برای تعیین شخصیت که به نوجوان شما کمک می کند تا خود را بیان کند ، ممکن است نیاز به ذخیره سازی پیدا کند . خوشبختانه امروزه بسیاری از تختخواب هایی چوبی که برای نوجوانان طراحی شده اند دارای گزینه های ذخیره سازی اضافی هستند که قبلاً در آنها تعبیه شده است .

تخت خواب های چوبی بالا

خواب های بلند واقعاً نعمتی برای نوجوانان آشفته هستند و به شما و آنها کمک می کند اتاق خود را مرتب و منظم کنید . یک تخت خواب بلند دارای یک اتاق خواب بلند است که قسمت زیر آن برای ذخیره سازی ، فضای میز و یا حتی یک مبل تخت خواب پذیر آزاد است . برای مثال تخت چوبی نوجوان آریا 2 . این تخت چوبی هوشمند فوق العاده دارای یک تخت راحت در بالا با یک مبل تختخواب شو و دو واحد کشو در زیر است . این یک تختخواب عالی است ، مخصوصاً برای نوجوانانی که دوست دارند بهترین رویاها خود را برای خواب زود هنگام دعوت کنند .

مدل تخت خواب چوبی
مدل تخت خواب چوبی

تخت های چوبی کابین

تخت چوبی کابین یکی دیگر از تخت های ایده آل برای نوجوانان است . یک تخت چوبی کابین دارای فضای ذخیره سازی است که در قاب تخت تعبیه شده است . نگاهی به تخت خواب چوبی کابین بچه گانه دو نفره کوچک بیاندازید . این کابین نه تنها یک دوبل کوچک است که برای رشد نوجوانان مناسب است ، بلکه دارای فضای ذخیره سازی درخشان در قاب است . شما حتی می توانید یک کشوی عظیم الجثه اضافه کنید که تمام طول تخت چوبی را اجرا می کند . اکنون فضای ذخیره سازی زیادی وجود دارد !

مدل تخت خواب چوبی
مدل تخت خواب چوبی

تخت های چوبی دو طبقه

تخت های چوبی دو طبقه دیگر از یک قاب ساده دو طبقه تشکیل نشده اند . امروزه طرح های تختخواب دو طبقه بسیار پیچیده تر از آن است . برخی از تخت های دو طبقه دارای قفسه بندی ، انبار یا تخت های اضافی هستند تا به یک طبقه سه تایی تبدیل شوند . تخت سه نفره آیدا در رنگ سفید گزینه مناسبی برای افزایش فضای تخت است . این تختخواب دو طبقه دارای یک طبقه دو طرفه وسیع است که مناسب نوجوانان در حال رشد است . این معتبرترین یا مجلل نیست ( ما تعداد زیادی از آنها را در وب سایت خود داریم ) اما یک راه حل مناسب ، مقرون به صرفه و جذاب است .

مدل تخت خواب چوبی
مدل تخت خواب چوبی

زندگی با یک نوجوان همیشه آسان نیست ( گاهی اوقات کاملاً غیرممکن است ! ) بنابراین امیدوارم راهنمای من برای تخت های چوبی نوجوانان به شما در کاهش استرس ، یافتن تخت چوبی  مناسب برای نوجوان شما کمک کرده باشد . به یاد داشته باشید ، من و تیم من همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم ، بنابراین لطفاً با ما در ارتباط باشید ، در زیر دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید .

کلمات کلیدی : تخت خواب چوبی ، راهنمای تخت خواب چوبی

نویسنده : حسین عتیقی

مطالب مرتبط با موضوع تخت خواب چوبی :

WhatsApp us