میز تحریر وسیله ای پرکاربرد و الزامی در خانه، مراکز آموزشی

میز تحریر از قدیمی ترین وسایلی است که در ذهن هوشیار و ناهشیار خیلی از ما نقش بسته است. دوران مدرسه، میزهای تحریر، نیمکت های مدرسه همگی در ذهن ما خاطره ای خوب را نقش بسته است.

میز تحریر چوبی
میز تحریر چوبی

انتخاب میز تحریر و صندلی آن متناسب با هر فرد

باید بدانید که طرز نشستن، ورزش، رانندگی و همه چیز می بایست استاندارد باشد تا ما سالم بمانیم. این مسئله توسط خیلی از انسان ها در نظر گرفته نمی شود تا اینکه در سالهای پیری خود را نشان می‌دهد.

این مسئله در کودکان که ستون فقرات نرم‌تری دارند و هنوز بدنشان شکل نگرفته است و در سن رشد می باشند بیشتر خود را نشان می‌دهد و باید در این رابطه آموزش های خاصی به کودکان و والدین آنها داده شود

فرزندان امروز به کم تحرکی دچار هستند و ساعات زیادی در روز را پشت میز مدارس و کلاسها می گذرانند و وقتی به خانه می رسند پشت میز مشغول بازی های کامپیوتری می شوند.

ما بزرگسالان هم در محیط کار ساعات زیادی پشت میز مشغول کار با کامپیوتر و قلم و کاغذ هستیم و رعایت استاندارد سایز میز و صندلی متناسب با قامت ما از ضروریات می باشد. دقت کنید که این امر بیش از حد انتظار شما دارای اهمیت است.

با انتخاب اندازه صحیح میز تحریر و صندلی استاندارد هر شخص، می توانید از بسیاری از امراض مانند درد های عضلانی و استخوانی جلوگیری به عمل آورید.

 زیرا استفاده دراز مدت از میز و صندلی  نامناسب سبب فشار اضافی روی ستون مهره های گردن، شانه ها به خصوص شانه ی دست غالب، مثلا راست دست ها روی شانه دست راستشان و بلعکس، مهره های کمری و پشتی می شود.

به این دردها که در اول جزئی می نمایند بی تفاوت نباشید زیرا در طولانی مدت حتی به آرتروز و آسیب دیسک های گردنی و کمری می انجامد.

راه حل و پیشگیری

 در درازمدت سبب تخریب و آرتروز ستون مهره‌ها می‌شود.ارتفاع میز و صندلی از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که کف پا روی سطح زمین قرار بگیرد و بر آن تقریبا عمود باشد.

 اگر مشت خود را زیر  چانه خود قرار دهید و روی صندلی بنشینید آرنج شما باید به راحتی روی میز قرار بگیرد. چنین میز و صندلی برای کار شما مناسب است.

به طور کلی میز و صندلی های چوبی گزینه مناسبی می باشند. وسایل چوبی حالت فنری ندارند و مستحکم و سبک می باشند.

 صندلی میز مطالعه باید دارای پهنای پشتی و نشیمنگاه به عرض کافی باشند تا فردی که روی آن نشسته است و مشغول کار و فعالیت است، احساس راحتی کافی داشته باشد.

 به علاوه پشتی صندلی باید دارای قوس استاندارد کمر بوده و نیز نشیمنگاه صندلی چوبی نیز دارای برجستگی ها و فرورفتگی های استانداری جهت راحتی مهره های کمر، استخوان های دنبالچه و لگن باشد.

میز تحریرهای کلاسیک
میز تحریرهای کلاسیک
میز تحریرهای کلاسیک

میز تحریر چوبی با یک مدل کلاسیک، ساخته شده از چوب درخت بلوط که هنوز هم پرطرفدار می باشد.

همانطور که در تصویر ملاحظه می فرمایید، رویه میز قابل بلند شدن است که می توانید در فضای زیر روی میز کتاب، کاغذ و یا لوازم یادداشت را قرار دهید. اینگونه در فضا هم صرفه جویی می شود.

انواعی از این میز موجود است که پایه بلندتری دارد و دارای صندلی است. سطح شیبدار میز حالت ارگونومیک خوبی برای استفاده کننده فراهم می آورد.

میزتحریر های نئوکلاسیک
میز تحریر های نئوکلاسیک
میز تحریر های نئوکلاسیک

پایه های منحنی این میز یادآور دوران نئوکلاسیک می باشد.

میز تحریر چوبی بسیار زیبا.

به خط هارمونیک آن توجه بفرمایید.

دارای 3 کشو، که کشوی مرکزی با قفل کلید است.

ساخته شده از چوب مرغوب است و به راحتی در هر نوع اثاثیه منزل از نوع کلاسیک تا مدرن به راحتی قابل ست کردن است.

یک میز تحریری زیبا و بسیار مفید برای دفتر یا اتاق مطالعه منزل.

ابعاد:

طول 131 سانتی متر

عرض 70 سانتی متر

ارتفاع 80 سانتی متر

طول پایه ها: ارتفاع بین 58 تا 61 سانتی متر

ابعاد کشوها:

-کشوی جانبی W23 x D42.5 x H7.2 سانتی متر

– کشوی مرکزی W41 x D42.5 x H7.2 سانتی متر

قیمت

نوع چوب انتخابی شما در قیمت حرف اول را می زند. پس از آن مدل و رنگ میز تحریر.

مشاوره

جهت انتخاب میز دلخواه خود در سایت ما جستجو نموده و در صورت نیاز با کانال واتس آپ ما ارتباط برقرار کنید تا درباره نکات گفته شده و نیز قیمت پاسخ دقیق دریافت نمایید.

گالری تصاویر میز تحریر

مطالب مرتبط با موضوع میز تحریر :

  • 12 ایده زیبا برای دفتر در خانه , میز تحریر در دکوراسیون چوبی منزل
    ساخت یک دفتر کار اختصاصی در خانه خود نه تنها به شما امکان می دهد تا روی کار تمرکز کنید بلکه دفتر کار مناسب نیز می تواند بهره وری شما را افزایش داده و خلاقیت را تقویت کند .
  • 15 نوع میز که باید بشناسید
    این گالری اشتیاق ما به میزهای هر سبک قابل تصور را به اشتراک می گذارد . امید ما این است که این راهنمای دقیق بتواند به عنوان یک آغازگر برای کسانی که به دنبال خرید یک میز کار جدید برای خانه یا محل کار هستند ، عمل کند .
  • 15 نوع مختلف میز تحریر برای کودکان
    شما می توانید با خرید یک میز مطالعه مناسب به فرزند یا نوجوان خود کمک کنید تا بهتر درس بخواند و نمرات خود را به طور بالقوه بهبود بخشد . اینکه چه چیزی یک میز را برای آنها مناسب می کند ، در افراد مختلف متفاوت است .
  • 19 ایده برای طراحی مدرن دفتر خانه , میز تحریر مدرن
    اگر در خانه کار می کنید یا کار خود را از اداره به خانه می آورید ، به دفتر در خانه خود نیاز دارید . داشتن فضای کاری اختصاصی ، انجام کارهای مختلف را با حواس پرتی کمتر برای شما آسان تر می کند .
  • 21 ایده میز تحریر مناسب برای فضاهای کوچک , دکوراسیون چوبی منزل
    خواه کار خود را از یک دفتر به خانه منتقل کرده باشید و یا فقط به مکانی برای وبگردی ، پرداخت قبوض یا اسکن مدارک یا بازدید نامه های الکترونیک ی نیاز داشته باشید ، با داشتن فضای کاری مطلوب که به خوبی طراحی شده است ، بازده بیشتری خواهید داشت.

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us