پله های چوبی خاص و زیبا

راه پله های چوبی در درجه اول در تزئینات داخلی در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند. برای رسیدن به اثر مطلوب می توان انواع مختلف چوب استفاده کرد. همچنین ممکن است چوب استفاده شده به عنوان کفپوش یا روکش دیوار ( دیوارکوب ) از دیوار اتاق تا پله ها امتداد یابد تا به هماهنگی در کل فضا دست یابد.

دکوراسیون چوبی در دکوراسیون داخلی منزل

اغلب از چوب برای ایجاد یک محیط گرم و با ظرافت , در برابر سازه های فلزی و بتونی ایجاد می شود. اما برای جلوگیری از لیز شدن و سر خوردن باید نوارهایی ( شیار ) را در لبه جلوی پله های چوبی ایجاد کنید. برای این منظور نوارهای لاستیکی ، نوارهای فلزی یا نوارهای ساخته شده از سایر سطوح خشن مناسب است. پله های چوبی به جز چوب را می توان با مواد دیگر مانند فولاد ضد زنگ ، چدن و ​​سایر عناصر فلزی ترکیب کرد.

کاربرد یا زیبایی ؟

پله های چوبی ؛ نه تنها کاربردی و بسیار ضروری هستند بلکه پله های چوبی زیبا ، جذاب و الهام بخش هستند. برخی از آنها بسیار نفیس هستند ، ساخت آنها یک هنر محسوب می شوند. به همین دلیل ، بسیاری از طراحان و سازندگان خانه از پله های راه پله برای ایجاد جزئیات هیجان انگیز در خانه استفاده می کنند. این راه پله ها در ورودی ها و خانه ها , در کل همه جا ساخته می شوند ، پله های خاص روحیه و تخیل شما را بالا می برد.

گالری تصاویر پله های جالب و خیره کننده :

مطالب مرتبط با موضوع پله چوبی :

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us