درب ها ، روکش درب ها ، دیوارهای حائل و روکش پنجره ها

آیا می دانید درب ها نشان دهنده چه چیزی هستند ؟

درب و نما

درب ، به عنوان نمای تزئین شده خانوادگی ، زیبا باشد یا نه ، همگان در نگاهِ اول درب خانه را مشاهده می کنند ، بنابراین انتخاب درب ورودی خوب اولین قدم در دکوراسیون خانه مدرن است .

درب تک ، اگر طراحی راهرو ورودی باشد ، می توانید درب منفرد را انتخاب کنید ، اندازه مناسب است و به افراد احساس آرامش و راحتی می دهد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

اگر عرض دهانه درب زیاد است ، می توانید درب کودک – مادر را نیز انتخاب کنید ، ترکیبی از یک درب بزرگ و یک درب کوچک ، شیک تر و زیبا تر هم خواهد بود و به دکوراسیون چوبی شما احساسی متفاوت خواهد داد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

درب اتاق خواب ما را به یک مکان خواب و فضایی آرام و راحت منتقل می کند . استفاده از درب های رنگ روشن باعث خوشحالی و افزایش کیفیت خواب افراد می شود .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

پس زمینه ساده ، با درب سفید ساده ، که در اتاق خواب یا محل کار قرار گرفته است ، انتخاب خوبی برای هر اتاقی خواهد بود !

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

درب حمام ، درب شیشه ای با طراحی شیشه میانی ، از شیشه های با کیفیت بالا که ضد شکستن هستند ، ایمن و زیبا استفاده می کند و به طور موثر آن را از سایر مناطق متمایز می کند می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

درب کشویی – هنرمند فضایی

درب کشویی خارجی ، اگر فضا کافی نیست ، می توان از درب کشویی خارجی استفاده کرد . این یک انتخاب مفید برای هر مکانی است که فضایی محدود دارد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

شیشه موجود در شکاف وسط و طراحی خارجی ، فضا را سبک تر و انعطاف پذیرتر می کند . صرف نظر از اینکه محیط بیرون چگونه تغییر می کند ، همیشه یک متر نور خورشید در خانه شما می درخشد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

می توان گفت درب کشویی آشپزخانه بهترین انتخاب برای آشپزخانه است . فضای آشپزخانه را تا حد زیادی آزاد می کند و در عین حال کاملا هوشمندانه به اتاق نشیمن وصل می شود . این انتقال طبیعی است و عقلانیت تجمع فضایی را نشان می دهد .

پانل دیواری – الهه فضای خانه

به دلیل جذابیت و هاله منحصر به فرد ، دیوارپوش به طور فزاینده ای مورد توجه شهرنشینان مدرن قرار می گیرد و سبک مینیمالیستی مدرن نیز نقش مهمی را برای تخته دیوار به جا گذاشته است . افق صنعت در ، دست شماست !

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

صرف نظر از اندازه خانه ، دیوار در دکوراسیون منزل در جایگاه برجسته ای قرار دارد . ترکیب ارگانیک کاغذ نیمه جانبی و دیواری باعث می شود که کل دیوار نه تنها شیک باشد ، بلکه از یکنواختی دیوارهای سفید نیز جلوگیری کرده و ظاهر دیوار را بهبود می بخشد .

درجه دکوراسیون منزل برجسته کردن سلیقه و پیگیری صاحب ، روند دکوراسیون خانه مدرن است .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

دهانۀ دوست داشتنی – شعبده باز فضا

پوشش دهانۀ گنگ سفید به طور موثری با تخته دیواری و تخته زیرین متصل است و نقش پارتیشن و فضای انتقال به طور کامل نمایش داده می شود .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

رنگ سفید گرم نیز برای انتخاب بسیار جذاب است .

روکش پنجره – گوشت تازه کوچک که توجه زیادی را به خود جلب می کند .

طراحی پنجره خلیج ، بخشی ضروری از سبک دکوراسیون مینیمالیستی مدرن است . تکیه دادن به پنجره ، نوشیدن یک لیوان شراب قرمز ، خواندن کتاب بعد از ظهر ، یا تماشای مناظر زیبای بیرون از پنجره ، و لذت بردن از اوقات فراغت و آرامش بخش ، جزئی از نگرش مردم نوردیک است .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی
مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

پوشش پنجره گوشه ای و طراحی جلد پنجره به شکل L هوشمند ، فضای داخلی را افزایش داده و باعث می شود گوشه های مرده فضای تزئینی سبک متفاوتی داشته باشند .

پنجره بالای درب + صفحه بالای درب

اگر ایده خاصی در مورد فضای درب دارید ، ممکن است بخواهید از طرح بالای درب استفاده کنید . فضای درب به طور موثر افزایش یافته است ، و در اثر ادغام درب آشکارتر است .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

اگر می خواهید نور زیادی در عین حفظ فضای منحصر به فرد درب داشته باشید ، پنجره بالای درب می تواند شما را راضی کند و یک انتخاب عالی و ایده آل باشد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

پس زمینه تلویزیون

اگر می خواهید جلوه یکپارچه سازی اتاق نشیمن واضح تر باشد ، پس چنین دیوار پس زمینه ای را انتخاب کنید !

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

خط گوشه + تخته زیرین

خط محافظ گوشه و خط حاشیه گسترده می تواند از دیوار محافظت کند ، درست مانند زیورآلات که فضا را زیبا می کنند ، فضا را خاص می کنند . علاوه بر این ، می توان از آن به عنوان نرده دستی برای یادگیری راه رفتن کودکان استفاده کرد .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

درب نامرئی – شکل و ظاهر نامرئی

به نظر می رسد یک دیوار است ، اما در واقع یک درب است . ظهور درب نامرئی از مزایایی ناشی می شود که می تواند خانۀ شما را به فضا برساند . درب و دیوار نامرئی به طور کلی به طور کلی دارای عملکرد تزئینی بسیار قوی است ، چه برای گسترش فضا و چه برای چیدمان دیوار ، درب های نامرئی می توانند نقش تزیینی فوق العاده ای را ایفا کنند .

مدل درب چوبی
مدل درب چوبی

مترجم : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : انواع درب چوبی ، پنجره چوبی ، طراحی درب چوبی

منبع : solidwoodendoor.com

مطالب مرتبط با موضوع درب چوبی :

WhatsApp us