خانه » Blog » دکوراسیون » رنگ » رنگ چوب » رنگ های چوب , رنگ کاری چوب , لیست قیمت رنگ کاری چوب

رنگ کاری چوب

اجرای انواع رنگ چوب مطابق نمونه , عکس و یا ژورنال بر روی انواع چوب یا روکش چوب , رنگ کاری سفارشی چوب در تهران و حومه , اجرای انواع پلی استر , سیلر و کیلر ، پلی استر پولیشی ، رنگ کاری پلی اورتان ، رنگ های روغنی گیاهی ، رنگ های پایه آب چوب ، رنگ های خاص مثل پتینه ، وایت واش بلوط ، رنگ های پولیشی و سوپر براق پلی اورتان

برای مشاهده لیست قیمت رنگ کاری چوب به لینک زیر مراجعه فرمایید :

لیست قیمت رنگ کاری چوب

رنگ پلی استر

رنگ پلی استر یکی از بهترین رنگ های موجود در ایران است , این رنگ چوب مقاوم و انعطاف پذیر برای ما از نظر کیفیت بالاتر از پلی یورتان قرار دارد . ولی برای نماهایی که با نور خورشید در تماس است بین رنگ پلی یورتان و پلی استر انتخاب ما رنگ پلی یورتان است . چون تجربه نشان داده است رنگ پلی یورتان در برابر رطوبت و نورخورشید مقاومت بیشتری نسبت به پلی استر دارد . .

رنگ کاری چوب , خدمات رنگکاری و نجاری
رنگ کاری چوب , خدمات رنگکاری و نجاری

چند نقاط ضعف پلی یورتان :

معایب رنگ پلی یورتان چوب :

  1. اغلب خارجی هستند و خیلی زود تاریخ مصرف آنها تمام میشود . و به همین دلیل تا از گمرک و موانع اداری گذر کند زمان زیادی طی میشود تا بدست رنگ کار برسد , البته به تازگی شرکت های ایرانی مثل رنگ اشن در ایران این رنگ را تحت لیسانس تولید میکنند که باعث شده کیفیت آن بهتر شود .
  2. پلی یورتان بسیار سریع خشک میشود و اغلب رنگ کارهای ایرانی این نکته را جدی نمیگیرند و بجای اینکه فاصله و دهانه پاشش را برای این رنگ تنظیم کنند , آن را همانند رنگ های دیگر می پاشند .
  3. رنگ پلی یورتان سطحی نرم و خشک دارد و نیاز به یک رویه قوی دارد که از آن محافظت کند . اغلب فقط سیلر و کیلر در رنگ فروشی ها یافت میشود و یه رویه محافظ برای پوشش پلی یورتان نداریم و رنگ رویه به راحتی خش می افتد .
  4. قیمت بالای آن باعث میشود تا رنگ کار نتواند از پایه پلی یورتان کارکند . مثلا سیلر فوری کار میکنند و رویه دست آخر پلی یورتان استفاده میشود . این باعث افت کیفیت رنگ نهایی میشود .
  5. ما در صنایع چوب فن و هنر اجرای این رنگ را بطور اصولی و دقیق انجام میدهیم . خوشحال می شویم در خدمت شما باشیم …

قیمت رنگ کاری پلی اورتان چوب

رنگ آمیزی با پلی اورتان چوب :

رنگ کاری چوب , خدمات رنگکاری و نجاری
رنگ کاری چوب , خدمات رنگکاری و نجاری

مزایای پلی یورتان :

  1. کیفیت بالای رنگ از نظر دانه بندی و پوشش مولکولی .
  2. مقاومت بالا در برابر رطوبت و آفتاب
سوالات رنگ کاری پلی یورتان
سوالات رنگ کاری پلی یورتان

چرا پلی استر در ایران بهتر است

  1. تخصص و تجربه بالای رنگ کارهای ما در کار با پلی استر و نیم پلی استر
  2. سطح محکم , از نظر سایش و خش از پلی یورتان محکم تر است. ولی در برابر عوامل مخربی همچون رطوبت پلی اورتان بهتر است .
  3. برای اجرای پلی استر اکثر کارگاه ها بهینه سازی شده و مناسب هستند ولی برای پلی یورتان خیر
  4. قیمت مناسب , و در دسترس بودن اکثر کد رنگ های مورد نیاز , در اصل تمام رنگ های فوری با پلی استر همگن و قابل استفاده هستند , در حالی که برای ساخت کد رنگ های مختلف با پلی یورتان همیشه محدودیت هایی وجود دارد .
پالت رنگ چوب کاج
پالت رنگ چوب کاج

رنگ پلی یورتان

رنگ پلی یورتان یا پلی اورتان یک رنگ با کیفیت , زیبا و مقاوم در برابر آفتاب و رطوبت است .

تفاوت رنگ پلی استر و رنگی پلی اورتان
رنگ پلی یورتان

مقایسه رنگ پلی اورتان با رنگ پلی استر

کیفیت رنگ پلی اورتان نسبت به پلی استر بالا تر است و مقاومت این رنگ در برابر پوست پرتقالی شدن و زرد شدن بیشتر است

رنگ پلی استر در برابر لمس با رطوبت حساس است و احتمال لک شدن وجود دارد در حالی که پلی یورتان این ضعف را ندارد

رنگ سیلر و کیلر

برای اجرای رنگ پلی استر و پلی یورتان , سیلر و کیلر یک پیش نیاز است . اما کیلر نیز به تنهایی میتواند یک پایان خوب برای کارهای چوبی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی باشد .

رنگ کاری چوب , خدمات رنگکاری و نجاری
رنگ کاری چوب , خدمات رنگکاری و نجاری

لیست قیمت رنگ کاری چوب

برای دریافت قیمت دقیق و اصولی چکار کنیم

نکاتی که باعث افزایش قیمت رنگ کاری می شوند را باید در نظر گرفته شود , مثل کیفیت چوب , داشتن ابزار و برجستگی ها , متراژ و بزرگی پروژه و ..

سیلر و کیلر هر متر مربع قیمت حدودی 450 الی 650 هزار تومان . لازم به ذکر است قیمت هر کاری با کار چوب دیگر متفاوت است . بسته به تمیزی کار , نجار و سازنده و نوع چوب همه تعین کننده قیمت رنگ کاری چوب هستند .

قیمت 1402

پلی استر چوب هر متر مربع 700 الی 900 هزار تومان

پلی یورتان چوب هرمتر مربع 1.000.000 الی 2.500.000 تومان – نکته : قیمت پلی اورتان ایرانی ارزان تر از برند های ترک و اروپایی است .

رزین پلی استر پوست و پولیش هر متر مربع 2.000.000 الی 2.500.000 تومان

رزین اپوکسی هر متر مربع 2.000.000 الی 2.500.000 تومان

رنگ مینوکس کانادا هر متر مربع 300.000 الی 500.000 تومان

قیمت نقاشی درب چوبی

درب های چوبی بر اساس نقوش و شکلی که دارند قیمت گذاری می شوند . یک درب اتاقی بین 2.500.000 الی 3.500.000 هزار تومان هزینه رنگ دارد . درب های ورودی بصورت چکی قیمت گذاری می شوند .

صنایع چوب و رنگ فن و هنر

کابینت پلی یورتان :

کابینت های آشپزخانه پلی یورتان از پلی یورتان ساخته نمی‌شوند، بلکه فقط درب های آنها با پلی یورتان رنگ می‌شوند. به همین جهت به این نوع کابینت می گویند پلی یورتان . برای داشتن یک رنگ باکیفیت برای کابینت رنگ پلی یورتان لازم است مصالح از برند خوبی تهیه شوند ، ورق های ام دی اف با کیفیت پایین خوب رنگ نمی شوند ، درب های کابینت علاوه بر کیفیت باید ضخامت خوبی هم داشته باشند .

رنگ آمیزی درب کابینت cnc و ابزار دار با رنگ پلی اورتان چوب باعث ایجاد سطحی باکیفیت و زیبا می‌شود.

رنگ های آبگریز و مقاوم در برابر رطوبت :

پیشنهاد ما استفاده از رنگ مونوکوت است ، برند های زیادی هستند که ادعا میکنند چوب را ابگریز میکنند . اما نمیتوان به همه اعتماد کرد . ما رنگ مونوکوت را پیشنهاد میکنیم ولی لازم است بدانید قیمت آن بسیار بالا است و جزع گرانترین رنگ ها می باشد .

برند های دیگر رنگ های روغن گیاهی : ازمو المان ، بورماواکس ایتالیا و …


مطالب مرتبط با موضوع رنگ کاری چوب :

  • رنگ آمیزی چوب
    چوب کاملاً رنگ آمیزی شده یک راه منحصر به فرد برای اینکه خانه شما منعکس کننده سبک شما باشد. چوب آستر و رنگ شده در تزئین فضاهای مدرن بسیار خوب عمل می کند.
  • نحوه اسپری کردن رنگ دکوراسیون
    یک گزینه سرگرم کننده و مقرون به صرفه برای به روز رسانی زیبایی اتاق نشیمن ، رنگ کردن دکوراسیون خود با اسپری است . اگر تجربه‌ای در انجام رنگ‌ آمیزی دکوراسیون نداشته باشید
  • رنگ کاری چوب؛ جاده ای به سمت تحول و زیبایی
    روز به روز صنعت چوب، با توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های جدید، در حال تغییر و تحول است. در این راستا، رنگ کاری چوب یکی از عوامل مهم در ایجاد تحولی بزرگ در این صنعت است
  • رنگ آمیزی با پیستوله پلی اورتان چوب ( رنگ کاری چوب )
    رنگ کاری چوب پلی اورتان ،رنگ کاری پلی اورتان چوب یکی از روش‌های پرکاربرد در صنعت تولید مصنوعات چوبی است که برای بهبود و زیبایی ظاهر آنها استفاده می‌شود
  • رنگ کاری چوب چیست ؟ معرفی انواع رنگ چوب ( مراحل رنگ کاری چوب )
    رنگ کاری چوب یک فرایند است که در آن چوب با استفاده از رنگ و رزین پوشانده می‌شود تا ظاهر و کیفیت آن بهبود یابد. چوب از قدیمی‌ترین مواد به کار رفته در ساخت و ساز و تزیین است
  • همه چیز درباره رنگ کاری چوب و دیوار و شناخت رنگ ها
    نکات مهم درباره رنگ کاری دیوار و رنگ کاری چوب ، رنگ‌ها می باشند که جلوه خاصی به ساختمان می‌ دهند و تاثیر مستقیمی بر روی دکوراسیون داخلی و خارجی منزل و روحیه افراد خانواده دارند

کلمات کلیدی و مهم رنگ کاری چوب :

رنگ کاری چوب تهران ، رنگ پلی یورتان چوب سیلر کیلر و پلی استر و رنگ های فوری و رنگ پولیشی چوب ، خدمات رنگ کاری چوب شهرک صنعتی خاوران ، قیمت رنگ کاری چوب ارزان با کیفیت عالی ، قیمت رنگ کاری پلی یورتان ترک ایتالیایی و .. ، قیمت رنگ کاری پلی استر ( تمام پلی استر چوب ، نیم پلی استر چوب ) ، رنگ کاری چوب تهران شرق منطقه خاوران ، رنگ آمیزی پلی اورتان با کیفیت عالی ، سیلر و کیلر پلی اورتان ، قیمت هر متر رنگ پلی اورتان بستگی به نوع چوب یا ام دی اف و متراژ و ابزار و نقش و نگار چوب دارد

معایب رنگ پلی اورتان ، رنگ صدفی پلی اورتان ، کاتالوگ رنگ پلی اورتان ، رنگ ضد آب چوب ، رنگ روغن گیاهی چوب ، رنگ ضد آب چوب نمای ساختمان ، قیمت رنگ پلی یورتان چوب ، رنگ پلی اورتان مات و براق ، اجرای رنگ پلی اورتان چوب ، قیمت رنگ پلی اورتان خارجی و ترک ، قیمت رنگ پلی اورتان کابینت ، رنگ کاری پولیشی ، قیمت رنگ کاری کابینت چوبی  آموزش رنگ کاری با پیستوله ، رنگ کاری چوب استخدام ، سایت رنگ کاری چوب ، لیست قیمت رنگ چوب ، قیمت رنگ فوری چوب ، رنگ مخصوص چوب ، روغن های گیاهی مخصوص چوب و ضد آب و ضد خش کردن چوب ، رنگ لاک الکل چوب ، رنگ پلی اورتان مخصوص چوب ترک ، رنگ رزین اپوکسی چوب

WhatsApp us