جلو مبلی های چند منظوره کوچک مودنا ، کوچک ، جمع و جور و بسیار شیک ، به راحتی می تواند در هر دکوراسیون مدرن جای بگیرد. این یک میز های گلس با یک در کشویی و یک دیواری است که هر دو برای ذخیره سازی سی دی ، دی وی دی ، کتاب و بسیاری چیزهای دیگر طراحی شده است. قرار نیست محفظه ذخیره سازی داخلی کاملاً پنهان باشد و این بخشی از جذابیت است.

میز جلو مبلی های چند منظوره
میز جلو مبلی های چند منظوره

برگامو یک میز جلو مبلی کاملاً مشابه است. با این حال ، چند تفاوت وجود دارد. این میز در واقع دو کشو دارد که در مرکز قرار می گیرند. آنها باز می شوند تا محفظه های ذخیره سازی کوچک اما کاربردی برای وسایل شخصی ساده را نشان دهند. به طور کلی میز به لطف شکل مربع و سطح های گلس آن ساده به نظر می رسد.

جلو مبلی های چند منظوره مدل میا
جلو مبلی های چند منظوره مدل میا

میا همچنین یک میز جلو مبلی کاملا شیک است و فضای ذخیره سازی یکپارچه ای نیز دارد. علاوه بر این ، در این میز چرخ هایی نیز وجود دارد که بدین معنی است که فقط در صورت نیاز به تغییر مکان می توانید آن را بچرخانید. این یک مبلمان عملی و جالب است که با کنتراست تمیز بین فضای داخلی سفید و نمای بیرونی چوب رنگی بازی می کند.

استفاده از جلو مبلی های چند منظوره کم جا
استفاده از جلو مبلی های چند منظوره کم جا

ذخیره سازی یک جنبه مهم برای طراحی کیوب است ، یک میز جلو مبلی که به راحتی برای پذیرایی از میهمانان بیشتر تغییر شکل می دهد. قسمت بالایی را می توان بلند کرد و طرفین نیز باز می شوند. طراحی کاملاً بهینه شده تا حداکثر ذخیره سازی را به صورت جمع و جور ارائه دهد. و پس از آن قسمت واقعا جالب می آید. آنچه در اینجا می بینید در واقع یک سری 6 میز کوچک است که برای تشکیل مکعب در یکدیگر قرار گرفته اند. بنابراین وقتی می گوییم ذخیره سازی در واقع منظور ما این است که در مجموع شش میز می توانند فضای بسیار کمی را اشغال کنند.

جلو مبلی های چند منظوره با طراحی ظریف
جلو مبلی های چند منظوره با طراحی ظریف

طراحی صاف و ظریف میز RKNL20 در واقع یادآور آیفون با زیبایی طراحی شده است. این میز چوبی ساده و نفیس است و همچنین بدون عملکرد نیز نیست. یک شیار ذخیره سازی براق به سمت پایین به شما امکان می دهد کتابها و مجلات موردعلاقه خود را همیشه نزدیک در دسترس داشته باشید.

جلو مبلی های چند منظوره چهار بلوک
جلو مبلی های چند منظوره چهار بلوک

با نامی ساده و بصری مانند میز جلو مبلی 4 بلوک ، چیزهای زیادی برای پنهان کردن وجود ندارد. اما این نام در واقع کمی گمراه کننده است زیرا میز از چهار بلوک جداگانه تشکیل نشده است بلکه دارای یک قسمت صفحه است که به دو قسمت تقسیم شده است که باز می شود و یک گوشه ذخیره سازی در داخل را نشان می دهد. هنگامی که محفظه استفاده نمی شود ، میز شکل ساده خود را با یک مربع و یک پایه کوتاه از سر می گیرد.

جلو مبلی های چند منظوره چوب گردو
جلو مبلی های چند منظوره چوب گردو

میز قاب سیمی از طرحی الهام گرفته از طراحان و انیماتورهای مدل های قاب سه بعدی استفاده شده است. این میز ساده و بسیار شیک به نظر می رسد ، با چوب گردو در دو قسمت صفحه بالا و کف درست شده است . شبکه فولادی که به دو طرف پیچیده می شود دارای روکش سیاه  پوشیده شده از پودر است که به زیبایی با بقیه در تضاد است و جلوه ای ظریف صنعتی به طراحی می بخشد.

جلو مبلی های چند منظوره
جلو مبلی های چند منظوره

بعدی ، سه میز مُدرِست وجود دارد که می خواهیم نگاهی بیندازیم. اولین مدل این میز است که طراحی واقعا شیکی دارد. این میز چوبی با یک پیچ و تاب هندسی عجیب و غریب مدرن به نظر می رسد. یک طرف یک کشوی کششی را پنهان می کند در حالی که طرف دیگر دارای یک گوشه است که به سمت بالا بلند می شود تا محفظه ذخیره سازی دیگری را نشان دهد.

جلو مبلی های چند منظوره سیاه سفید
جلو مبلی های چند منظوره سیاه سفید

همچنین یک میز بسیار مدرن و شیک است. این یک قسمت صفحه است که در دو بخش بالا می رود و زیر آن یک محفظه ذخیره سازی بزرگ قرار دارد. علاوه بر این ، میز دارای یک قفسه ذخیره سازی پایین است. شما می توانید از بین چندین ترکیب درجه یک سیاه و سفید انتخاب کنید که همه آنها بسیار زیبا به نظر می رسند.

جلو مبلی های چند منظوره گرد
جلو مبلی های چند منظوره گرد

سومین میز مُدرِست دارای یک صفحه گرد است. این مدل است و برای جلوه ای درجه یک و برجسته ، سیاه و سفید را نیز مخلوط می کند. صفحه میز در سه بخش تقسیم شده است: سطح مرکزی و دو محفظه جانبی که برای نگهداری بطری و سایر موارد مناسب هستند اگر قصد دارید یک مهمانی تهیه کنید می توانید از ترکیب خوبی از ظاهر و عملکرد لذت ببرید.

جلو مبلی های چند منظوره اورلاندو
جلو مبلی های چند منظوره اورلاندو

دو میز آخر در لیست ما جالب هستند زیرا برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز مناسب هستند. اول ، میز اورلاندو است. روی سه پا ایستاده و حالت قوس دار و محکمی دارد. قسمت بالای مثلث دارای یک شیار دایره ای کوچک در مرکز است. این مکان مناسبی برای نگهداری بطری است که آن را به یک میز عالی برای میز کناری ، جلو مبلی و تقریباً هر فضای اجتماعی دیگری تبدیل می کند.

جلو مبلی های چند منظوره برای فضای باز
جلو مبلی های چند منظوره برای فضای باز
جلو مبلی های چند منظوره مستطیل شکل
جلو مبلی های چند منظوره مستطیل شکل

آخرین میز در لیست ما یک میز داریم به نام تازه . این یک میز مستطیل شکل با یک ویژگی واقعاً جالب و مفید است: یک سطل یخ داخلی نیز دارد . این میز به گونه ای طراحی شده است که نوشیدنی ها و میان وعده های شما را به خوبی و خنک نگه دارد و در عین حال شیک هم باشد. این یک فضای داخلی ضد ضربه ، یک نمای بیرونی ضد آب و یک قسمت بالای چوبی دارد که به آن نمای روستایی می دهد.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : جلو مبلی های چوبی ، جلو مبلی چند کاربری چوبی

مقالات مرتبط با مبمان و میزهای چوبی:

WhatsApp us