ایده های زیبا برای تزئین درب ورودی

همه دوست دارند خانه ای زیبا و پر انرژی داشته باشند , اصلا مهم نیست که در کجا زندگی می کنید . اما همه پول زیاد برای انجام کارهای خاص ندارند . در این صفحه تصاویری از دیزاین محیط بیرونی خانه برای شما گرداوری کرده ایم .

تزئین ورودی ساختمان

روش های بسیاری وجود دارد که می توان با آن درب ورودی ساختمان را متفاوت و زیبا کنیم . مثلا استفاده از تاج گل , گلدان , درختچه های تزیینی , یا رنگ های شاد و زیبا بهره مند شوید و درب ورودی را سفارشی سازی کنید . شما می توانید بر اساس سلیقه خود این کار را انجام دهید . می توانید محیط بیرون را جدا از داخل تزئین کنید یا با دکوراسیون داخلی منزل ست کنید .

چگونه ورودی آپارتمان خود را تزئین کنید – برخی ایده های عالی!

چه درب ورودی یا درب واحد یا درب اتاق شما باشد , درب ورودی اولین تصویر از شما در ذهن مخاطب شما است . رای بسیاری از افراد ، عبور از درب جلوی آپارتمان شما ممکن است مانند عبور از یک تونل باشد. چند قدم اول بسیار بیاد ماندنی هستند و می تواند این بخش جزع یکی از خاطرات بیاد ماندنی شخص تبدیل شود . وقت آن است با دیدن ایده های جالب از درب های ورودی یک تصمیم برای ایجاد تغییر بگیرید .

گل و گیاه و آینه عتیقه

یک حسن خودمانی ایجاد کنید . می توانید با نصب وسایل عتیقه محیط را جالب کنید . تعدادی گل و گیاه خوش منظره و زیبا برای ورودی انتخاب کنید . نصب آینه برای راهرو های باریک , این آینه یک کاربرد و ویژگی جالب برای راهروی شما خواهد بود . و حتی میتوان از یک میز و چراغ زیبا در پایین آینه استفاده کرد . نه به عنوان میز کنسول راهرو بلکه بعنوان یک دکور جالب برای قراردادن یک آباژور زیبا روی آن .

استفاده از رنگ

شما می توانید با رنگ های گرم یک ورودی صمیمی طراحی کنید . می توانید از یک تابلو هنری بر روی یکی از دیوارها برای ایجاد محیط های رنگارنگ استفاده کنید . مهم است که جلوه ای چشمگیر و ماندگار ایجاد کنید .

استفاده از فرش و نیمکت

یکی از راه های تقویت ورودی , قراردادن یک نیمکت و یک جالباسی در کنار نیمکت است . میهمانان شما بسیار دوست دارند که جایی برای نشستن و تعویض کفش یا لباس خود را تجربه کنند . البته مهم است که همه در یکجا ایجاد شده باشند . و فرشی برای زیر پا و بخصوص در ورودی ها برای روز های بارانی یک جلو دری نیاز است .

اکواریم یا آبنما برای درب ورودی

داشتن یک مخزن برای نگهداری ماهی صفا و صمیمیت را به ورودی شما می بخشد . بخصوص برای محیط هایی که برای انتظار طراحی می شوند . اکواریم در فضا ایجاد علاقه و گرما می کند .

تابلو ها و اثار رنگارنگ

زندگی و رنگ را به دیوارهای خود اضافه کنید .

مطالب مرتبط با موضوع درب ورودی ساختمان :

WhatsApp us