آماده شوید تا فرهنگ کار را برای همیشه تعریف کنید !

اتفاقات بسیار زیاد که در سال 2020 باعث تغییر جهان پیرامون ما شده است . این فقط به بهداشت شخصی ، تمیزی عمومی و نحوه تعامل ما با دیگران در سراسر جهان محدود نمی شد . خیلی نزدیکتر  با زندگی ما درگیر شد . تغییر در نحوه زندگی و سازماندهی خانه ما . اگر یک عنصر از سال 2020 وجود داشته باشد که بیشترین تأثیر را بر همه داشته باشد ( و ما فقط از نظر طراحی یا تزئین صحبت نمی کنیم ) ، بدون شک نحوه برخورد ما با کار است . از مشاهیر هالیوود که هنوز از آشپزخانه خود برنامه هایشان را ضبط می کنند گرفته تا بسیاری از افراد حرفه ای که برای کار در خانه مجبور بودند همه زندگی خود را دوباره زیر و رو  کنند – 2020 فرهنگ کار را برای همیشه تغییر داده است .

و به همین دلیل است که ما اعتقاد داریم این دفتر خانگی است که با آغاز سال 2020 بسیار متفاوت از آغاز سال 2021 بیشترین تغییر در محل اقامت در سراسر جهان را خواهد دید ! امروزه دفتر خانه برای همه کمی ضروری شده است . این امر به سرعت و به طرز منطقی روند طراحی دفاتر خانگی را تغییر داده است – دور شدن از ترفندهای زیبایی شناختی معمول و رنگ های فصلی به سمت عناصر کاربردی و عملی تر . روند طراحی دفتر کار خانگی در سال 2021 زیاد متفاوت نخواهد بود زیرا جهانی که از بیماری ( کرونا ) همه گیر جهانی بهبود می یابد ، حتی در حالی که بهره وری را افزایش می دهد ، دوباره راههای خود را پیدا می کند .

 وارد شوید و آنچه را که باید از راه اندازی طراحی دفتر خانه جدید خود را کشف کنید .

خانه ، کار و تعادل

این احتمالاً بزرگترین مسئله برای همه کسانی است که فقط کار خود را از تصمیمات خود در سال 2020 توانسته اند حفظ کنند ، در وسط یک همه گیری جهانی خطرناک . یافتن این تعادل بین زندگی شغلی و شخصی هنگام انجام کار خود از محدوده محل زندگی بسیار دشوار است . وقتی اعضای دیگر خانواده و حتی بچه هایی که همه فضای یکسانی را برای کار و بازی دارند ، سخت تر می شود .

راه حل چیست ؟

 زندگی خود را به روشی ، سودمندتر تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که زمان و مکان مشخصی برای کار وجود دارد که از زندگی شخصی شما دور است . کارهای خانه را مشخص کنید ، به روال کار سخت بپردازید و کار خود را تنظیم کنید و اواخر روز نگذارید . این نکات ساده می تواند تعادل کاری و زندگی شخصی شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد .

میز تحریر چوبی
میز تحریر چوبی

میز تحریر چوبی را کنار پنجره بگذارید تا نور کافی را در دفتر خانگی خود داشته باشید . انتخاب دکوراسیون چوبی کلیدی است .

دیوارپوش چوبی
دیوارپوش چوبی

دیوارپوش چوبی و کابینتهای چوبی به همان رنگ ، زیبای دفترخانگی را بیشتر کرده است ، با داشتن طاقچه چوبی و میز تحریر شناور بزرگ چوبی می توان راحتی این دفتر خانگی را حس کرد .

میز چوبی
میز چوبی

میز تحریر چوبی خود را در اتاق نشیمن کوچک کنار پنجره بگذارید تا که از راحتی اتاق نشیمن استفاده کنید .

با سبک و هدف در سال 2021 فضایی برای کار در خانه ایجاد کنید

پس زمینه های چشم نواز

کسانی که نیمی از سال کار در خانه را تجربه کرده اند و مجبور شده اند به نشان دادن دکوراسیون چوبی دفتر خود  در بسیاری از تماس ها و کنفرانس ها – در بعضی مواقع که اواخر شب نیز هست ، کاملاً مشهود است که همه از اینکه همه جا مرتب باشد استقبال می کنند ! ممکن است در محل کار خود در خانه پشت نمایی از شیرجه فک نداشته باشید و یا موج هایی که از دور و منظره خورشید ، شن و موج سواری می رقصند . اما هنوز هم می توانید یک پس زمینه عالی ایجاد کنید که برای بسیاری از تماس های اسکایپ و بزرگنمایی جذاب و مناسب باشد . از عکس و نقاشی گرفته تا قفسه هایی چوبی که با دقت تزئین شده اند و موارد دیگر . بعضی اوقات بهترین پس زمینه ها مواردی هستند که بدون جلب توجه زیاد زیبا به نظر می رسند .

دفتر خانگی چوبی
دفتر خانگی چوبی

این دفتر خانگی با انتخاب رنگ آبی برای دکوراسیون چوبی خود آرامش را یک جا به خود هدیه داده است . کمدهای چوبی آبی و میز تحریر قهوه ای جلوه ای بینظیر ارائه می دهد .

دفتر خانگی
دفتر خانگی

این دفتر خانگی پوشیده از کتابخانه های چوبی است که جدیت را انتقال می دهد ، داشتن کمد برای وسایل ضروری است و البته میز تحریر و بوفه چوبی که در همان طیف رنگی قرار دارد .

دکوراسیون چوبی
دکوراسیون چوبی

این دکوراسیون چوبی تیره برای این دفتر خانگی راحتی و زیبای را به ارمغان آورده است ، کمدهای دیواری و دکورهای چوبی فوق العاده هستند ، این میز تحریر یک ایده جذاب است .

میز تحریر باریک چوبی
میز تحریر باریک چوبی

میز تحریر باریک چوبی سفید زیباست و شما می توانید از یک بوفه چوبی هم کمک بگیرید .

فضاهای کاری فشرده برای همه

اگر در چند وقت اخیر با هر خرده فروش یا تولید کننده دکوراسیون چوبی صحبت کنید ، آنگاه آنها به شما خواهند گفت که بیشترین دنباله رو دکوراسیون چوبی آنهایی هستند که در دفتر خانه جای می گیرند . از میزهایی چوبی که به شما امکان می دهد بین موقعیت های ایستاده و نشسته به صندلی های کار ارگونومیک و واحدهای ذخیره سازی هوشمند بروید – دکوراسیون چوبی چند منظوره و سازگار در دفتر خانه همان چیزی است که همه می خواهند . به شما این امکان را می دهد که کوچکترین گوشه اتاق خواب ، فضای زیر پله یا حتی فضای بین آشپزخانه و اتاق ناهار خوری را با بودجه خود به یک محل کار کوچک در خانه تبدیل کنید – روندی که فقط در سال 2021 رشد خواهد کرد .

میز تحریر چوبی سفید
میز تحریر چوبی سفید

میز تحریر چوبی سفید پهن با پایه های مخروطی زیبا ، در کنار پنجره راهرو خانه شما .

میز چوبی کوچک
میز چوبی کوچک

یک میز چوبی کوچک با طاقچه های چوبی که بین شومینه و پنجره قرار داده شده است یک دفتر خانگی جمع و جور را نشان می دهد .

میز چوبی شناور
میز چوبی شناور

این فوق العاده ست قرار دادن میز چوبی شناور بین ستون و کمد دیواری ، برای شما یک دفتر خانگی ایده آل را به وجود آورده است .

میز تحریر چوبی قدیمی
میز تحریر چوبی قدیمی

این میز تحریر چوبی قدیمی با کمی تعمیر می تواند به شما کمک کند با داشتن کشو و کمدهای برای ذخیره سازی .

پیدا کردن آن گوشه آرام

بسیاری از مالکان خانه وقتی که می خواهند کار را در خانه انجام بدهند ، مسیری کاملاً متفاوت را انتخاب کرده اند – نه اینکه آن را در واقع در محل اصلی زندگی خود قرار دهند ! دفاتر خانگی حیاط خلوت و کانکس های کار اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارند و یک مزیت بزرگ که آنها نسبت به فضای کار در خانه اصلی ارائه می دهند ، حفظ حریم خصوصی و آرامش است . از آنها می توان به عنوان استودیوی خانگی استفاده کرد که در آن حتی می توانید با مشتری ملاقات کنید . در صورت لزوم و به شما این امکان را می دهد که بین کار و زندگی شخصی خود مرز کاملاً واضح تری داشته باشید بدون اینکه یکی از این موارد نقض دیگری کند .

دفتر خانگی در بالکن
دفتر خانگی در بالکن

دفتر خانگی شما در پشت بالکن زیبا قرار می گیرد ، با داشتن میز تحریری زیبا از جنس چوب و پایه های خلاقانه زیبای کار را چند برابر کنید .

دفتر خانگی کوچک
دفتر خانگی کوچک

این دفتر خانگی کوچک را در حیاط خانه می توان با چوب براحتی ساخت ، فضای مدرن و کوچکش روحیه شما را زیاد می کند ، میز تحریر شناور و کمدهای کوچک بهترین گزینه برای این دفتر چوبی مدرن است .

کانکس چوبی
کانکس چوبی

این کانکس چوبی در حیاط پیشنهاد ماست ، می توانید تلویویزن و میز تحریر چوبی را در آن به راحتی جای دهید .

دفتر خانگی در حیاط
دفتر خانگی در حیاط

این دیگر اعجاب انگیز است ، ترکیب چوب و فلز و شیشه در حیاط خانه شما و تبدیل شدن به یک دفتر خانگی مورد علاقه همه .

سبز ، تازه و الهام بخش است

خواهید دید که مردم به طور کلی از کارهای ساخته شده توسط انسان دور می شوند و با شکوه بیشتری از سال پیش از طبیعت استقبال می کنند و این امر در دفاتر خانگی نیز وجود خواهد داشت . گیاهان داخلی و درهای شیشه ای کشویی که دفتر خانه را با فضای سبز بیرون متصل می کنند ، معمول تر خواهد بود . انتظار دفاتر خانه باز ، دنج و کارآمدتری را داشته باشید که در آن گردش هوا ، تهویه طبیعی و عملکرد به اولویت تبدیل می شود .

میز تحریر را در بالکن بگذارید و از هوای تازه استفاده کنید .

دکوراسیون چوبی شیک
دکوراسیون چوبی شیک

من عاشق دور کاری هستم تا وقتی در چنین دکوراسیون چوبی شیکی از منظره ای به این زیبای استفاده می کنم ، میز تحریر شناور بزرگ بهترین انتخاب است .

دکوراسیون چوبی پر از ایده
دکوراسیون چوبی پر از ایده

این دکوراسیون چوبی پر از ایده است ، میز تحریر زیبا چوبی و کتابخانه و کابینتهای چوبی برای ذخیره سازی .

میز تحریر چوبی باریک
میز تحریر چوبی باریک

این میز تحریر چوبی باریک و البته شناور بهترین انتخاب برای این قسمت کوچک خانه شماست ، طبقات کوچک چوبی می تواند جلوه ی دفتر خانگی شما را بیشتر کند .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : طراحی دفتر کار ، طراحی دفتر چوبی ، دکوراسیون چوبی دفتر کار

مقالات مرتبط با دکوراسیون دفتر کار:

WhatsApp us