چرا چوب چهار تراش 10 * 10 سانت کمیاب است ؟

متاسفانه الوار های 10*10 کاج روسی که وارد ایران شده اند از نوع تراورس هستند و همه بلا استثنا از یکطرف ترک دارند به همین خاطر ما این چوب را از فهرست محصولات چوب های چهار تراش حذف کردیم . اما برای کسانی که خیلی نیاز به آن دارند یک پیشنهاد داریم ما میتوانیم دو تخته 5*10 را به هم بچسبانیم و محصول حاصل از آن میشود چوب 9*9*300 سانت کاج روسی بدون ترک . البته بخاطر نجاری و پرس آن هزینه آن بالا تر از چوب های دیگر است .

قیمت امروز اذر 1402 برای الوار 10*10

10*10*400 قیمت هر شاخه 710.000 تومان

10*10*600 قیمت هر شاخه 1.010.000 تومان

الوار چهار تراش 10*10 کاج روسی
الوار چهار تراش 10*10 کاج روسی

قیمت تخته دوتیکه 9*9*300 سانت چوب کاج روسی هر شاخه در تاریخ ابان 1402 به قیمت 800 هزار تومان است .

تخته های چوب کاج روسی در نهایت 7 سانتی متر ضخامت وارد ایران می شوند . یعنی تخته هایی که ما از آنها چوب چهار تراش می بریم ضخامت هایی به شرح زیر دارند :

جهت مشاهده لیست قیمت انواع چوب چهارتراش از اینجا وارد شوید . لیست قیمت چوب چهار تراش کاج روسی

اخبار صنایع چوب , فن و هنر ایران زمین , تخته روسی , چهار تراش چوب کاج
اخبار صنایع چوب , فن و هنر ایران زمین , تخته روسی , چهار تراش چوب کاج

تخته کاج روسی ضخامت 2.5 سانت که بعد از رنده و گندگی حدود 2 سانت سایز می دهد بزرگترین سایز این تخته ها 19*2 سانتی متر است .

تخته کاج روسی ضخامت 5 سانتی متر که بعد از رنده و گندگی نهایت ضخامت 4.4 سانتی متر می‌دهد بزرگترین سایز در این ابعاد بصورت چهار تراش 4.4*29 سانتی متر است .

تخته کاج روسی ضخامت 6.3 سانتی متر که بعد از رنده و گندگی ضخامت آن 5.6 سانتی متر و بزرگترین عرض آن 19 سانتی متر است . 5.7 * 19 سانتی متر .

تخته کاج روسی به ابعاد ضخامت 7.5 سانت که بعد از چهار تراش شدن و رنده گندگی 6.9 سانتی متر و بزرگترین عرض آن بعد از چهار تراش شدن 6.9 * 19 سانتی متر می باشد .

نکات مهم هنگام خرید چوب چهار تراش

انواع چوب چهار تراش کاج روسی , ابعاد چوب چهار تراش 10 * 10 سانت قیمت هر متر طول چوب کاج روسی
انواع چوب چهار تراش کاج روسی , ابعاد چوب چهار تراش 10 * 10 سانت قیمت هر متر طول چوب کاج روسی

چهار تراش 10 * 10 سانتی متر

برای چهار تراش 10 * 10 سانتی متر باید از تراورس و الوار استفاده کنیم که از یک طرف ترک دارند . و ابعاد نهایی بعد از رنده و گندگی 9 * 9 سانتی متر می شود .

. همه چیز درباره چوب چهار تراش

چوب چهار تراش در انواع ابعاد و قیمت
چوب چهار تراش در انواع ابعاد و قیمت

لیست قیمت و ابعاد چوب های چهار تراش کاج روسی

لیست قیمت انواع چوب چهار تراش را از این بخش مشاهده کنید .
لیست قیمت و ابعاد چوب چهار تراش

قیمت چوب چهار تراش 10 * 10

با تشکر از توجه شما


مطالب مرتبط با موضوع چوب چهار تراش :

  • چوب چهارتراش روسی
    چوب روسی چهارتراش نوعی چوب نرم و صاف است که از درختان نراد و کاج روسی به دست می‌آید. این چوب به دلیل استحکام، زیبایی و قیمت مناسب، یکی از پرکاربردترین انواع چوب در صنعت نجاری و ساخت و ساز است.
  • چوب چهارتراش به انگلیسی
    چوب چهارتراش در انگلیسی به چند عبارت مختلف ترجمه می‌شود که هر کدام در شرایطی خاص کاربرد دارند: ترجمه و معنی چوب چهارتراش
  • چوب چهار تراش: استحکام و زیبایی در ساخت و ساز
    چوب چهار تراش، از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان و نجاری است که به دلیل استحکام، زیبایی و قیمت مناسب، به انتخابی ایده‌آل برای سازندگان و نجاران تبدیل شده است
  • نکات مهم هنگام خرید چوب چهارتراش که باید بدانید
    چوب چهارتراش کاج روسی یکی از پرکاربردترین انواع چوب در صنعت ساختمان و نجاری است. این چوب به دلیل استحکام بالا، قیمت مناسب و فراوانی در دسترس، انتخابی محبوب برای بسیاری از پروژه‌ها محسوب می‌شود
  • چوب چهار تراش کاربرد و تولید و برش، ابزار و رنگ کاری و عرضه در بازار چوب ایران
    چوب چهار تراش کاج روسی یک نوع چوب است که از درختان کاج روسی به دست می‌آید. این چوب چهار تراش شده است، یعنی روی آن تراش های عمودی و افقی انجام شده است
  • قیمت چاکی ( چوب چهار تراش )
    تولید کننده انواع چوب چهار تراش کاج روسی در تهران ، خدمات چوب بری ، کارخانه چوب بری خاوران ، تولید انواع لمبه و چوب روسی سفارشی
WhatsApp us