سیاست پاسخگویی به تماس ها

چرا اغلب اوقات تلفن های این مجموعه اشغال است یا اینکه پاسخگو نیستند .

این سیاستی جهت جلوگیری از پاسخ به بازاریابان و واسطه هایی است که در حدود 90% تماس های ما را به خود اختصاص داده اند . ما در ساعات اداری تلفن های ثابت را پاسخ می هیم .

همانقدر که اینترنت می تواند خوب باشد , به همان نسبت می تواند شما را در گیر حاشیه کند . حاشیه ما الان شده شرکت های واسطه که قیمت از ما میگیرند و به مشتریان خودشان اعلام میکنند . آنها درصدی بر روی قیمت اضافه میکنند تا اگر کار را گرفتند , سود و هزینه های آنها دربیاد . این در حالی که تجربه نشان داده است , کار با واسطه در انتها دردسری بیش نیست . چون شما مستقیم با کارفرما در تماس نیستید و نظرات ایشان توسط واسطه فیلتر می شود , کار نهایی نمیتواند نظر کارفرما را تامین کند و مطمئنا کار به سختی پیش خواهد رفت .

حال این موضوع برای ما دردسر شده , تماس های این افراد وقت دیگر مشتریان را می گیرد و نمیتوانیم به تلفن همه پاسخ دهیم . اصولا کسی که واسطه است ؛ از کار و تخصص بی بهره است و برای درک موضوع کار مجبور است سوالات زیادی بپرسد . ما برای مقابله با این موضوع چند راهکار داریم که از مزاحمت افراد جلو گیری میکند .

  1.  تماس از طریق واتساپ یا تلگرام
  2. ارسال آدرس , نام کارفرمای پروژه و تلفن تماس
  3. برای بازدید میبایست هزینه پرداخت شود تا همه در برابر این درخواست مسئولیت پذیر باشند .

صنایع چوب و هنر ایران زمین طراح و سازنده دکوراسیون چوبی منزل

 

( تاسیس 1340 تهران )

جهت تماس و ثبت سفارش از طریق واتساپ اقدام کنید

سوالات متداول

از کجا میتوانم نمونه کار های این مجموعه را حضوری مشاهده کنیم ؟

ما سفارشی ساز هستیم و نمایشگاه نداریم  , از ارسال کارفرما به خانه مشتریان معذوریتم ,  از شما دعوت میکنیم  از رزومه ما دیدن کنید و در آن میتوانید به نمونه کارهای عمومی بروید و با کارفرمایان گذشته ما صحبت کنید .

ایا کانال یا بخشی بعنوان نمونه کار وجود دارد ؟

چرا بازدید هزینه دارد ؟

تیم ما تشکیل شده از افراد تحصیل کرده , متخصص , استادان باتجربه , کارکردن با این افراد بسیار لذت بخش است ولی هزینه بالایی برای مجموعه فن و هنر دارد . ما به دودلیل برای بازدید هزینه گذاشتیم .

1 – شناخت مشتری :افرادی هستند که مانند انسانهای بیمار به افراد زیادی زنگ می زند و از آنان میخواهند که از کار ایشان بازدید کنند . و در نهایت هرکسی که برای این مشتری رفت دست خالی برگشت و فقط انرژی بسیار زیادی را گذاشت و هیچ منفعتی برای پیمانکار نداشت .  این مبلغ همانند یک فیلتر عمل می کند و باعث می شود تفاوت بین مشتری و یا غیر مشتری سریع مشخص شود . برای افرادی که نمی خواهند هزینه کنند راهکار هایی داده می شود که خود این بخش را انجام دهند .

2 –  وقت و تخصص ارزشمند است : ما خدماتمان را بسیار با حوصله و حرفه ای انجام می دهیم . اگر نیاز باشد بعد از بازدید طراحی 3 بعدی انجام میدهیم و برآورد ها را بسیار دقیق و در قالب قیمت ارزان , متوسط و گران دسته بندی و آنالیزی در اختیار مشتری قرار می دهیم که بتواند به راحتی بهترین انتخاب را انجام دهد . مطمئنا این همه وقت , تخصص و زمانی که کارگاه یا دفتر ما بخاطر آن شخص تعطیل است ؛ کرایه ها و … هزینه دارد .

از کجا قیمت بگیریم ؟

ما همیشه پاسخگو هستیم مگر در زمان هایی که حجم تماسها بالا میرود . این اتفاق هر روز از ساعت 8 صبح الی 4 عصر در جریان است . به همین خاطر انواع پیام رسان را در کنار خطوط تلفن قرار داده ایم تا اگر شخصی پشت خط ماند به راحتی سوال یا پروژه خود را ارسال کند .  تلفن های تماس را از بخش رزومه و اطلاعات تماس دریافت کنید .

چگونه متریال و نمونه رنگ انتخاب کنیم ؟

انتخاب متریال : برای انتخاب متریال به دو روش ممکن است .

1 : کارفرما به کارگاه فن و هنر واقع در شهرک صنعتی می آیند و آنجا نمونه چوب ها و نمونه رنگها را مشاهده می کنند . این روش هیچ هزینه ای ندارد .

2 :  پیمانکار نمونه رنگ و چوب ها را برای کارفرما به محل ایشان منتقل میکند . این روش دو ضعف دارد . یکی هزینه های مربوط به رفت و آمد و حمل چوب ها ,  دوم اینکه وسعت متریال و رنگ در کارخانه بیشتر است و نمی‌توان همه را به محل کارفرما ببریم .

تضمین کیفیت تولیدات این شرکت چیست ؟

تضمین کیفیت تولیدات این شرکت چیست ؟

تضمین بدون تضمین وجود ندارد .قرارداد و امضا و مهر این مجموعه طبق مفاد قرارداد میتواند تبدیل به تضمین شود . لازم است بدانیم ضمانت ها برای همه مصالح وجود ندارد . مثلا ام دی اف را نمی توان بیش از یک سال ضمانت کرد , مگر آنکه شرایط محیط داخلی کاملا متناسب با ام دی اف باشد .  ما در انتهای هر پروژه تضمین کتبی میدهیم .

روابط عمومی گروه فن و هنر ایران زمین از شما جهت بازدید از این بخش تشکر میکند .

وب سایت فن و هنر

صنایع چوب فن و هنر

گروه فن و هنر از 4 بخش تشکیل شده است :

  • طراحی , متره و براورد پروژه
  • بخش نجاری و ساخت دکوراسیون
  • بخش رنگ و نصب
  • فروش انواع تخته , لمبه , زهوار , قرنیز , و..
صنایع چوب فن و هنر

طراح و سازنده دکوراسیون چوبی منزل

اشوود دیزاین خالق ایده های خاص معماری و دکوراسیون

خلق ایده های خاص درود بر شما استودیو اشوود دیزاین تاسیس 1340 با نام فن و هنر ایران زمین طراح و مجری بیش از 1000 پروژه ما بعنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های دکوراتیو تهران اعتقاد داریم یا انسان کاری را انجام نمی‌دهد یا به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. ما در طی سالیان...

سخنی در باب مشتری و مشتری مداری

سخنی در باب مشتری و مشتری مداری

درود بر شما نکات مهمی که قبل از کار با ما باید بدانید چرا بازدید و مشاوره هزینه دارد. شاید مشتریان ما فکر می کنند کارکنان این مجموعه برای گرفتن کار به همه تماس‌ها جواب مثبته، و برای همگان کار میکنیم واقعیت این است که با توجه به سوالات و روش های موجود ما هم سعی در...

WhatsApp us