زیبایی ماندگار کاج سفید شرقی “نرم”

شما کاملاً ظاهر چوب کفپوش کاج سفید شرقی را دوست دارید . شما با ظاهری در سبک روستیک مواجه می شوید که مناسب خانه های ویلایی است . این حالت و سبک با گذشت سالها بیشتر و پر رنگ تر می شود .

کفپوش تمام چوب کاج روسی
کفپوش تمام چوب کاج روسی

کفپوش کاج و کفپوش سبک روستیک

اما یک نگرانی وجود دارد که آن نرم بودن چوب کاج است :

ایا این کفپوش برای فضایی که یک کودک نوپا در آن زندگی میکند مناسب است ؟

پس از چند ماه چه اتفاقی برای این کفپوش می افتد

این کفپوش بعد از چند سال رفت و آمد و اسباب کشی به چه شکلی می شود ؟

کاج سفید شرقی , سخت ترین چوب مورد استفاده در کف نیست ، اما مطمئناً اصلی ترین و معتبرترین چوبی است که برای ساخت کف تخته های سنتی استفاده می شود. این چوبی است که بین صاحبان خانه که بیشتر به دنبال سبک ویلایی و روستیک هستند استفاده می شود . اگر به دنبال یک کف کاملاً بی عیب و نقص برای استفاده هستید  ، ممکن است بخواهید با چوب سخت تری را تهیه کنید .

اما کفپوش کاج سفید شرقی برای شما مناسب است اگر از آن مراقبت کنید . در هر حال کاج چوبی نسبتا نرم است و اگر به آن توجه نشود خیلی زود دچار خط و خش و ساییدگی می شود .

کفپوش تمام چوب کاج روسی
کفپوش تمام چوب کاج روسی

کفپوش کاج و کفپوش چوبی تیره از کف چوبی

از سوی دیگر ، کاج سفید شرقی ما سخت تر از آن است که فکر می کنید. هر یک از چوب های کفپوش ما از چوب های قدیمی 100 ساله یا بیشتر ساخته شده است و از مرکز درخت (متراکم ترین قسمت آن) اره کاری شده است. سپس به آرامی در هوا و کوره خشک می شود ، که باعث می شود بسیار مقاوم و بادوام باشد. از آنجا که کاج سفید شرقی یک چوب انعطاف پذیر است ، می تواند در برابر انبساط و انقباض ناشی از تغییر فصل مقاومت کند. این توانایی سازگاری با تغییر یکی از مواردی است که کاج ما را به طبقه ای بادوام و مقاوم تبدیل می کند.

کفپوش تمام چوب کاج روسی
کفپوش تمام چوب کاج روسی

کفپوش کاج و کفپوش چوبی تمام چوب

در حالی که می توانید پس از چندین سال دوباره زمین را سنباده بزنید تا علائم سایش از بین برود ، ما متوجه شدیم مشتریان ما پس از حدود پنج سال فقط کف را با روغن تونگ پولیش می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، در مورد کفپوش پهن چوبی کاج سفید شرقی ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط با موضوع کفپوش چوبی :

WhatsApp us